Avatar-anneli blogaaa ;)

jaaa assso kvällen börjar ta slut nu. men vi har hafft en riktit rolig kväll i da igen me gänget. jag o manus vaknade kl halv 11 o väkkte fanus som blev ari o stängde telefonen och vaknade nästa gång kl1 typ :D medan jag manus o anus for till luolan på morgon kaffe :D ( jag hamnade bjuda för dom hadd inte pengar ) jaa o sen då när fanus vaknade så for jag o anus till han o sen for vi o ruunda me mopedena anus blev våt i dag i gen när han va på kyyti på mitt rymdskäpp ;D o efter de for jag o sökte manus hemmifrån till smarket o sen börja jag min färd hemmåt :D o imoron till skolan vänttar på veckoslute :D jaaa men asso aa.. nu sitter ja framför min data o bloggar ;D XOXO teiniboitz Cr3w <33 puss o kram alla läsare ;D <33

Kommentarer
Postat av: Anus

Ojojojoj :D

2011-03-13 @ 21:19:02
Postat av: Felkka-

:DDDDDDDDDDDDD

2011-03-13 @ 21:24:11
Postat av: manus

Avatar-anneli älskar att blogga :D

2011-03-14 @ 06:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0